sådär ja

Nu är jag hemma igen. Jag var ute i typ en timme men när jag kom hem så skulle jag tydligen gå till mormor och prova klänning. Hon syr klänningar till mig och Ida som vi ska ha på bröllopen i sommar, ja vi ska ju på två. Jätteroligt! Men nu är mina ben trött så jag ska hoppa in i duschen och sedan bara ta det lungt resten av kvällen.

Det luktade faktiskt vår ute. Men jag önskade att jag kunde gå där jag vill gå egentligen. Men det går inte för all dumma snön och imorgon ska det komma mer också, orkar inte. Längtar efter att kunna gå där bland alla vitsippor och ah.....

Tänkte lägga upp en bild här men nej, det går inte. Förresten så är min dator helt jättekonstig idag. Internet går sjukt segt och datorn hänger sig hela tiden, alltså typ startfältet eller vad det heter hänger sig, varför?
Förresten så har jag en kamera nu! För ett tag framöver iallafall.


Kommentarer
Postat av: alexandra

duktig du är :) så fort jag blir frisk ska jag be mami köpa ett gymkort till mig!

ofta det kommer mer snö imorgon? :O

2010-03-22 @ 22:25:10
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0