l.lindh ♥

Vart och när fick vi för oss att Lasse kommer hem i april? Jag läste nyss på hans hemsida att spelningen på peace and love blir hans enda spelning och att han kommer hem för att spela den. Jag hoppas verkligen att han gör en liten spelning när han precis kommit hem också. Jag vill inte att han ska tillbaka dit.
Det stod också att efter sommaren kommer hans nya album. (JIPPIE) Jag antar att han kommer göra spelningar då.
Lasse på peace and love kommer nog bli den bästa peacenadlove spelningen alltså. Den kommer vara grym. Jag vill inte vänta, vill inte.


3 september var det sist. Jättelängesen ju... Jag vill se honom nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0