jag tror jag stannar kvar

Okej, jag vaknade inte direkt med ett leende på läpparna men det är definitivt bättre idag. Men det känns lite som att bara för min kamera är trasig så saknar jag den mer. Idag ska jag lämna in den iallafall. Men jag måste fråga hur mycket det kommer kosta att laga den för om det blir dyrt så kan jag ju lika gärna köpa en helt ny, som jag faktiskt vill egentligen. Jag tror jag har kommit på vad det är för fel på den också, jag tror att det har blivit nå glapp i batteriluckan eller batterina på något sätt så den inte känner av att batterina sitter där.. Knasiga grejer.

Godmorgon.


Kommentarer
Postat av: lina,

babe, du sover hos mig när du vill! <3

men absolut nästa vecka, om du vill :)

2010-03-10 @ 09:57:42
URL: http://linarehn.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag kan inte kommentera inlägget under :o

men jag skulle skriva att vi ska göra alla dedär grejerna <3

2010-03-10 @ 10:22:48
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0