hemma idag

Jag ligger här i min säng och har legat här ungefär hela dagen. Jag gick aldrig till skolan imorse. Ont i magen och blä, men det går nog över. Har tittat klart på hela Harper's Island nu, riktigt spännande var det! Funderar på att börja på min nästa serie som jag tänkt se, the oc säsong 3. Ja, jag älskar tv-serier.

Ikväll ska jag på musikal, en grupp med några härifrån som sätter upp den. Har inte riktigt koll på vad den handlar om men det blir nog asbra. Det är kul med musikaler. Sen när vi kommer hem så ska jag inte göra något speciellt, typ se på film och så.
Imorgon ska jag åka skidor! Eller jag åker snowblades men det är ju typ samma sak. Har inte åkt på 2-3 år så får vi får väl se hur det går ;) Men det ska bli roligt, har varit sugen på att åka hur länge som helst nu.

Men nu ska jag läsa lite bloggar och chilla vidare innan jag ska duscha och göra mig klar osv. Skriver nog mer sen, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0