förstora tights is the shit

Äntligen ligger jag här i min säng.
När jag kom hem var jag verkligen vrålhungrig, visst brukar jag vara hungrig men inte vrålhungrig. Så jag åt en toast samtidigt som jag bakade min kladdkaka. Som faktiskt blev ganska lyckad. Tänkte förresten på att det är lite hemskt att jag inte bakat kladdkaka med recept på hur länge som helst. Jag har alltså bakat kladdkaka så mycket att jag kan receptet utantill. Även om jag improviserar en hel del så kan jag ju ändå alla ingredienser åså.
Aja, nu tänker jag inte gå upp på ett bra tag iaf. Har satt på mig mina mysiga förstora tights och håret är uppsatt i en knut med diadem till. Skriver nog lite mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0