Det är en bra dag idag

Nu är jag på skolan och tillbaka från tandis. Och det var bara glada nyheter jag fick och jag är så jävla glad just nu. JAG SLIPPER DOM FÖRBASKADE GUMMISNODDARNA!!!!!!!! :'D
Jag har skött det så bra så jag inte behöver dom längre, så nu är det bara väntan på att mina hål ska växa igen, där jag tog bort två tänder förut. Det här går ju mycket fortare än vad vi trott från början. Men gud så skönt att slippa gummisnoddarna, dom har varit jobbiga och i vägen rätt ofta och nu, äntligen över.

En till glad nyhet är att jag fick jobbet på påsklovet! Jag ville ha det, jobbigt att inte få det påsklov man vill ha och sova hur länge man vill såklart men snart kan jag äntligen köpa det jag velat ha i så himla många år så det är värt det.

Och sen ska jag träffa Alexandra också. Super!

Aftonbladets horoskop har fel, idag är det min turdag och inte imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0