ändrade planer

Alltså, varför kommer det upp en sån här ruta där det står om man vill fortsätta köra skriptet? Jag blir så ledsen, vaaarföööör? Jag är så trött på allt krångel...

Iaf, det blir inge Rättvik och bowling idag. Efter en massa snack hit och dit om hur vi ska göra och vart vi ska vara så verkar det som vi blir i Borlänge ikväll trots allt. Lika bra det för då har jag inte lika långt att åka. Så jag peppar med bra musik och ska gå och sminka mig nu sen sticker jag. Jag blir nog borta hela helgen så hörs igen på söndag. Fast snart kommer dagens låt upp här, asbra! (y) Och så kanske jag visar en bild på mina nya favoritleggings och skor jag köpte i onsdags! Om jag hinner alltså. Hej så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0