Från kylan in i värmen

Godmorgon! Någon mer som är vaken eller?
Vaknade för en stund sedan och trodde att jag hade försovit mig fast jag var över en timme för tidig. Så jag rusade upp ur sängen men sen såg jag att huset var helt tyst och mörkt och förstod hur mycket klockan egentligen var. Men det är ju nästan bättre att försova sig lite och skynda sig upp för då tänker man inte på hur trött man är. Dock är väl det den enda fördelen för jag hatar verkligen att stressa på morgonen.

Nu har jag satt upp mitt hår och ska snart sätta på mig shorts och linne och vara redo för min andra dag på jobbet. Det är så jäkla varmt där inne, det är lite jobbigt. Eller allt är typ jobbigt. Mina tummar är redan ömma och jag har varit där en dag. Men jag räknar mina dagar, efter den här dagen har jag bara 13 dagar kvar.

Medan jag kämpar igenom bland svettshjälmar och grejer så borde ni lyssna på den här låten;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0