söndagskväll

Jag har inte skrivit i sen fredagsmorgonen men jag har helt inte känt för att skriva. Och ni vet ju hur det är. Det sämsta är att det ibland blir långa inlägg då. Men jag ska försöka att inte skriva så mycket. Eller ah, orkar inte. Är galet trött.

Parken i fredags var roligt. Men på slutet så blev det lite långtråkigt och ont i fötterna, har förresten typ ett blåmärke på foten för att det var så många som klev på mig.
Men jag kommer säkert tillbaka någon gång!

Sen vid lördagskvällen så åkte jag till Falun och hem till min morbror och hans sambo. Det var faktiskt riktigt trevligt! God mat och spel och grejer. Tummen upp (y)

Och egentligen hade jag tänkt att städa, tvätta och plugga idag. Men nej, jag åkte till Falun igen vid ett. Vi åt smörgås och kaka vid ett jättemysigt café och sen åkte jag till friskis. Hörde ni det? Jag tränade igår, helt otroligt va. Jag känner att jag verkligen borde komma igång igen, så jag ska skaffa mig ett friskiskort åså.

Och nu har jag gått och lagt mig. Ska nog snart sova. Jobbigt bara att åka till skolan och bara ha en lektion imorgon. Idrott dessutom. Men jag måste dit. Sovmorgon till tio över tolv är väl helt okej ändå. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

titta på den då! :)

2010-01-25 @ 16:00:45
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0