no more tears

Jag är arg. För att jag måste vara sjuk hela tiden. Jag orkar inte mer, jag orkar inte bry mig. Går runt med glasögon, jag plattar inte håret eller sminkar mig. Alltså, fast jag är ute. Det har varit så typ hela veckan.
Febern har slagit till igen och jag har öroninflammation. Det är inte okej någonstans, för jag vill egentligen inte sitta hemma imorgonkväll igen. Men i nu läget verkar det bli hemmakväll. För jag vill bli frisk, och det kan ju ta längre tid att bli frisk om jag inte vilar. Det mesta är allmänt jobbigt just nu, men jag ska inte gråta nå mera. Men att det är februari gör inte saken bättre, jag hatar februari. Årets sämsta månad.

Fick lov att ställa in Falun och min dejt med Bella idag också. Jag som vill träffa henne och saknar henne. Jag hatar att vara utan henne såhär mycket. <3

Kommentarer
Postat av: lina

nej, inte om jag ska på p&l också liksom. :)<3

2010-02-18 @ 17:37:41
URL: http://linarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0