Måndag

Första dagen på sista veckan på apun. Sen är det äntligen lov. Hoppas den här veckan går fort. Jag vill ha saker att göra så boka mig? Ska iaf träffa alexandra på onsdag, fint! Annars så kan jag alla andra dagarn. Oki?

Det var så längesen jag överhuvudtaget gjorde mig i "ordning" ordentligt. Har ju inte direkt brytt mig åså. Så idag sminkade jag mig lite och plattade håret. Som dock inte alls blev bra. Bajshår. Tänkte att jag skulle ta en bild på mig själv, händer aldrig nu för tiden typ ju och för att ah, det var längesen.
Men det gick inge bra, ingen blev ju bra. Efter en liten redigering så blev detta resultatet iaf. Bjuder på den säger vi.





Ehm ah,
Frulle nu. Sen åker jag, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0