just hold me

Jag känner mig äcklig och ful och allmänt... ja. Jag får nästan lust att gråta en skvätt.
Men jag åker in till Borlänge om ett tag, men jag åker nog hem igen till kvällen. Sov ju borta igår, och jag är ju lite sjuk och har inte duschat på länge, ehm.
Och för att överleva så behöver jag ipren, ipren är bra men det är väl inte bra att ta för många på en dag heller liksom. Äsh, jag orkar inte. Som sagt, sjukt omotiverad och blä. Vill bara sova. Men ah, skriver sen. Ikväll eller imorgon någon gång.

Kommentarer
Postat av: bellalalalala

sluta låta så emo :) jag saknar dig! vi ses imorgon :)<3

2010-02-17 @ 20:49:50
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag vill inte att du ska vara ledsen baby :(

men jag mår egentligen inte dåligt.

jag vet inte varför jag gråter, faktiskt.

2010-02-18 @ 08:31:30
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0