jag kanske helt enkelt klagar för mycket

Jag måste gå på stan. Jag måste handla kläder. I en av mina favoritleggings börjar hålen bli större och större. Och massa av mina trosor är gamla och slitna. Så jag ska köpa massa nya trosor. Det blir fint att åka till Valbo nästa onsdag. Sen är det självklart massa andra kläder jag vill ha också. Jag har faktiskt över 300 kronor kvar på kortet och snart får vi mer pengar så.

Nu har jag iaf bäddat ner mig i sängen och under täcket och filten är det mysigt och varmt men utanför bara kallt. Det gillar jag inte riktigt, omysigt att vara helt själv också. Men men.

Sen måste jag bara nämna och klaga en sista gång. Jag blir så jävla irriterad på att mina öron aldrig går över. Jag hör fortfarande jättedåligt verkligen! Det är väldigt jobbigt ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, jaaa du klagar liiiite för mycket :)

2010-02-22 @ 22:44:25
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0