bloggproblem

Jag har skapat en blogg på wordpress nu. Och jag gillar den sidan. Allt känns typ mycket bättre. Det finns jättemånga teman att välja mellan men jag vill ju såklart ha mitt egna utseende som jag fixar själv. Och för att ha det så måste man betala. Det kostar typ 14 dollar. Inte riktigt värt det va? Men ah, jag vet inte riktigt hur jag ska göra...

På datorn jag har här på jobbet så ser min blogg bra ut. Så som jag vill ha det ungefär. Men när jag är hemma med min dator så ligger allt åt höger och inte i mitten som jag vill ha det. Om jag sedan går in på stilmallen och klickar på förhandsgranska så ligger hela min meny bredvid headern. Varför gör det inte det när jag går in som vanligt? Jag vet också att menyn ligger bredvid headern på alexandras dator? Åh, knepigt.

Nu tar jag bort alltihopa och börjar om från början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0