03;40

Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag orkar bara inte.
Vet ni hur det är att inte kunna sova bara för man hostar så mycket? Jag tycker att allt låter rätt löjligt men jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Och jag hostar inte på det där viset som ni vet att jag brukar hosta. Ni har inte hört mig såhär, när jag hostar så jag skakar och så att jag spyr. Och nu när jag knappt kan få fram hostan längre men samtidigt så måste den ut. Så ont som det gör i min hals, så ont har jag aldrig haft.
Mitt huvud gör ont och jag känner mig så trött i hela kroppen. Ni ska vara glada att ni inte ser och hör mig nu. Det här är värre än 40 graders feber. Det slår nästan allt, jag varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0