Mina julklappar

Nu tänkte jag visa er lite vad jag fått i julklapp. Är riktigt nöjd, men det brukar jag oftast vara :)


Det som ligger högst upp på bilden är två tights. Lite bredvid ligger ett par nya sockor som farmor stickat. Det svarta är ett linne. Det bruna är en stickad kofta som jag fick av Fredrik igår, det gråa och svartvitrandiga är två tunikor. Båda två av mormor plus de svarta tightsen. Linnet och de andra tightsen är från mamma och pappa!


Förut kändes det sådär att få grejer till man ska flytta hemifrån men nu gillar jag det väldigt mycket och jag kan nästan inte vänta tills jag flyttar! Formen och diskhanduken som ligger i är av faster + kusiner. Skålen och tallrikarna är från farmor. Glasen (fick 6 stycken) är av mormor.


Smycken gillar jag att få också! Fast jag gillar nog allt iofs menmen. Fick en smyckehängare av mamma och pappa, ett halsband av kusiner och diademet av bror + flickvän. Och det finaste av allt, armbandet i svarta asken fick jag av min älskling!


Fick nya UGGS av bror + flickvän, alltid trevligt! Därbakom gömmer sig min webcam! Fick den och cupcakesformadeskålarna av syster. Sen fick jag två serieboxar av mamma och pappa. Andra säsongen av gossip girl och första säsongen av Beverly hills.


Parfymen och tvålen som jag fick på julaftonens morgon som jag sa tidigare och en låda med massa mys (tvålar, scrub och body butter) fick jag av Fredriks familj :)


Jag fick en värmedyna av mamma och pappa! Så jävla gött! Fick också en rakapparat av dom. Bäddsetet är från min morbror och hans fru.

Tror det här var allt. Finfina grejer, tack alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0