GOD JUL!

Hittills har jag ätit frukost, gett katterna en julklapp och redan fått två juleklappar. Så fort jag kom upp på morgonen så var det tydligen dags för en skattjakt som mina föräldrar har gjort. Dom kan dom! Så jag och Ida fick leta reda på klapparna med hjälp av ledtrådar. Haha. Jag fick en sån här presentförpackning med parfym och tvål. Kan visa senare.

Sen, som vanligt, kom mormor och morfar med en julklapp till oss var som är kläderna vi ska ha på oss idag. Jag fick en klänning från bikbok.


Den ser bara ut som en helt svart klänning jag vet. Men det är annat i tyget också. Kan inte förklara, är ju ingen modeflikka ;)

Nu ska jag klä på mig lite kläder sen ska jag och Ida gå ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0