ÅRETS... 2010

ÅRETS KONSERT: KENT i GÄVLE 2010-03-03


Kent var bra på peace and love också men det är samtidigt inte samma sak som att åka till ett ställe, köa i flera timmar för sedan en av de bästa man sett. Jag och Alexandra köpte våra biljetter tidigt men all väntan var så värt det. Kommer aldrig glömma!

ÅRETS RESA: KRETA


I slutet av augusti tog jag och min familj flyget till Kreta. Fint väder och massa mys!

ÅRETS ARTIST: DANIEL ADAMS-RAY


Så många gånger som jag har lyssnat på hans låtar brukar jag vanligtvis inte göra.

ÅRETS SÖTASTE: DANIEL NORBERG


PLUPPEN MIN <3

ÅRETS BÄSTA: FREDRIK!


1 thing, 2 say, 3 words 4 you, i love you!

ÅRETS TV-SERIE:
ONE TREE HILL


Alltid, vilket år det än är

ÅRETS FAN
: ISABELLA JOHANSSON


Hihi, mitt största och bästa fan :D Puss påre!

Kommentarer
Postat av: ISABELLA JOHANSSON

hahahaha kommer alltid att vara ditt största fan :D puss!!!

2010-12-29 @ 22:31:18
Postat av: Fredrik!

Att det var så längesedan vi träffades ja, har snart gått ett helt år <3 ett helt UNDERBART jävla år! Och mer ska det bli, puss <3

2010-12-30 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0