TJA!


Det är såhär jag ser ut, om någon råkat glömt bort det. Min hellugg finns inte kvar utan min lugg växer och snart blir till en snelugg igen, som förut. Dock måste jag ha den uppsatt och har haft det de senaste veckorna.

Ser ni en tshirt på bilden också som ni kanske inte sett förut? Okej, ni kanske inte tänker på det. Eller ens tänker vad det är för speciellt med den, men den är iaf NY. Från MONKI dessutom. Och då kan man sjutton undra hur då, eftersom det inte finns någon Monki här i närheten, vilket jag hatar. Jo men det är för jag har sån superdupersnäll syster som köper saker till mig då när hon är ute på äventyr, som tillexempel i Umeå. Ja, så var det med det.

Bredvid mig ligger också en annan helt ny tshirt, köpt idag. Har nämnligen varit på kupolen från 1-4. Det jag hade i tanken var att jag skulle köpa mig ett par nya tights men hittade inga direkt. Känns inte som det fanns så många, eller det gjorde inte det. Kommer väl mer till hösten och får köpa då istället. Ett halsband följde också med hem. Och så köpte jag tillsammans med syster ett saltvattenspray, ett linne och en annan tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0