Super!

Okej.
Det blev ingen Alexandra idag. Blir imorgon istället! I Hedemora! På krogen! Mys! För jag är ledig på torsdag! Och på fredag! Min helg är planerad och kommer bli asbra! Jag vet det!
Okej. Jag ska sluta göra massa utropstecken. Men vet ni?! Det är bara en vecka kvar. Om prick en vecka, kommer jag sitta här, fast, UTAN TANDSTÄLLNING! JIPPPPIEEEOHOHOHO! Kan ni ana hur härligt det ska bli? Kan ni förstå hur mycket jag tänker gå runt och le? HELA DAGEN. Kommer säkert bli en av mina favoritdagar i mitt liv. Fast okej, jag kanske inte ska överdriva. Förlåt.

Nu ska jag ringa min mama, höra lite när de kommer hem, vill ha mat. Är hungrig för första gången på dagen typ. Efter det ska jag ta min rumpa och gå ut och gå.


En bild. En fråga. Tycker ni den där lilla gula blomman förstör bilden? Förväntar mig svar. Speciellt av Alexandra.

Kommentarer
Postat av: DUVETVEM

du får ett svar av mig ist :D hihiihh, jag tycker den gula blomman gjorde bilden bra, lite mer one of a kind du vet ;) höhöhöhöhöhöhöh

2010-08-17 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0