Standing where you left me

Jag vaknade lite halvt och blev väckt ännu mer tidigare än vanligt idag. Halv tio alltså. Så nu när jag ligger här i min säng är jag trött och har varit det de senaste timmarna. Har ont i huvudet också och har haft det sen jag åkte hem från kupolen och det har inte gått över, även fast jag tog en jävla ipren. Orkar inte ta en till. Orkar inte gå upp.

Har haft ont i huvudet rätt mycket de senaste veckorna. Eller dagarna. Minns inte. Lite jobbigt är det allt måste jag erkänna. Vet inte ens riktigt vad jag babblar om, bara ligger här i min ensamhet. Skriver ett godnattinlägg senare. Lägger upp en till bild på mig själv. Bara för att.


Hej.. åh. Fult.

Kommentarer
Postat av: Anonym

neej, inte ful. söt!



och det var ju hela tiden. inte bara typ april. men jag insåg sedan att jag inte kunde skriva ledsamt hela tiden. så jag typ, gick vidare eller vad man säger. det är väl antagligen därför jag inte har hört av mig på senaste tiden. vi har väl väntat båda två på att någon ska ta första steget. vi vet ingenting om vad som händer varandra längre... jag smsade dig för några minuter sedan. skriver där istället.

2010-08-05 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0