Söndag

Har inte haft blogglust på några dagar och lyckligtvis så sjönk inte statistiken så lågt, så nu känner jag verkligen att jag är tillbaka på rätt spår. Men ärligt talat, så bryr jag mig inte så mycket om hur många läsare jag har. Inte nu för tiden iaf.

Ligger i min säng med nytvättade lakan, skönt! Har städat mycket idag, både torkat och dammsugit. Duktig jag. Sen har jag också börjat plockat fram kläder jag ska ha med mig till Kreta. Bara 4 dagar kvar!!!! Och det är bara tyyyp 1 dag kvar tills min tandisställning är ur. Då ska jag ni få se en bild på mig, det lovar jag :)

Imorgon är det apu också. Ska åka tio över ett. Ska jobba hemma tisdag och onsdag. Ska fota och fixa en brosyr. Tror jag har den bästa apuplatsen alltså. Asbra!

Imorgon ska jag skriva bättre igen, blir ni glada då? Säg att ni blir glada, då blir jag också glad :) Natti!

Kommentarer
Postat av: din bästa syster

nja, du ska fiksa den :)

2010-08-22 @ 23:21:53
URL: http://idanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0