Sommaren är kort

Har precis tittat på one tree hill, avsnittet från förra söndagen och ska snart se avsnittet från i söndags, som jag missat. Är lite besviken på en sak bara. Heyleys pappa är död och det har man inte fått reda på förens nu. Att de inte sa något när han dog alltså. Dåligt, men men.

Idag sa min mamma till mig att jag är blek. Att jag aldrig varit såhär blek en sommar förut. Och det stämmer, men jag tror inte att jag har lika lätt att bli brun längre, som när jag var yngre. För jag låg ute rätt mycket i början av sommaren och början av lovet men hade ändå knappt några ränder från min bikini. Visst, jag har väl varit inne mer den här sommaren än andra somrar och det beror mest på att jag har varit hemma hela lovet. Men jag har brytt mig så mycket eftersom jag vet att jag kommer bli brun på Kreta.

Sommarlovet är snart slut och det har bara runnit iväg. Känns inte som jag hunnit gjort något alls. Men jag är ändå... nöjd. Jag klagar inte och det känns på något sätt bra att börja skolan igen. Vi visste ju att dagen skulle komma och vi visste att det skulle gå fort. Men det beror väl mest på att jag faktiskt ska till Kreta och att vi har apu direkt, vilket jag kallar, en månads extra lov. Så, jag tänker inte säga nå mer om det här nu, inte ha någon slags ångest blablabla. Jag är glad ändå och har inte haft en enda tråkig dag på sommarlovet! Ytterst ovanligt för att vara mig ;)


Kubb i extra snygg outfit!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag längtar också lite till skolan. faktiskt. eller nej, inte så mycket till skolan. till hösten. rutin och allt det där. att få bo nästan ensam.



vänta! nu fick jag deja vu. har jag kommenterat det här på din blogg tidigare? hmm. :o

2010-08-11 @ 23:22:57
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0