Plastaskit

Nu sitter jag alltså här med en jävla plastskena i munnen. Hade glömt att jag skulle få den och trodde bara det var "trådarna" jag har på insidan av mina framtänder och lika så där nere. De ska jag iaf ha i typ 10 år och är ingenting som syns. Så det är lugnt, förutom att det känns som att jag ska tappa dom.

Men iaf, plastgrejen är sjukt irriterande. Den sitter runt mina tänder i överkäken och lite i gommen. Känns som jag har något i munnen jag bara vill spotta ut, jag kan inte prata riktigt. Till och från börjar jag också må illa av den. Jag får ju kväljningar hur lätt som helst och det känns lite som att vara påväg att få en kväljning. Två veckor ska den sitta i. Antar att jag överlever det. Men jobbigt iaf. Efter två veckor ska jag bara ha den när jag sover. i TVÅ ÅR. Pallla......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0