Morsning

Jag la ifrån mig datorn innan halv ett igår men somnade ändå inte fören efter tre någon gång. Förstår inte riktigt varför jag inte kunde somna. Men men, vaknade halv tolv, åt frukost och nu sitter jag här igen. Stör mig lite på vädret, det är varmt men ändå inte tillräckligt varmt för att sola eller bada. Fast det är ju typ perfekt väder att göra andra saker, som att vara ute och gör något. Som jag inte gör, hah.

Ska åka till stugan ikväll, vet inte riktigt om jag vill det men vi ska fira mormor imorgon och det vill jag ju vara med på faktikst. Så ja, imorgon kanske jag och Bella ska ut också men vet inte än. Men bloggen kommer väl iaf inte ha den bästa uppdateringen de närmaste dagarna om man säger så. Ska försöka mobilblogga lite, för eran skull! hHihhi, vad snäll jag är. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0