Minnen

Igårkväll när jag inte kunde sova så läste jag igenom två av mina gamla bloggar. Har 5 stycken faktiskt. Men iaf, läste om när jag gick i nian och lite sommar innan ettan och lite från början av ettan. Men om man jämför det jag skrev från nian så är jag jättemycket annorlunda. Har verkligen förändras på massa sätt. På ett bra sätt alltså. Jag har inte så mycket att klaga på nu egentligen, inte som då. Gymnasiet är snart slut och jag vet att jag kommer sakna gymnasietiden sen för jag vet att det har varit mina tre bästa år i skolan. Kanske inte ska säga sådär nu men det skiter jag i.
Jag tycker om att läsa gamla saker, det är så många minnen som dyker upp. Synd bara att jag har raderat inlägg. Tänker aldrig göra det igen. Ska spara allt för att sedan läsa det igen och minnas allt. Vill aldrig att det ska försvinna.

Kommentarer
Postat av: fanny

åh det är så kul att läsa och blicka tillbaks!

2010-08-16 @ 21:48:59
URL: http://ssistersbeforemisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0