Kvällsmys

Jag sitter i min säng med min dator och min godisskål och sjunger till goa låtar. Har nymålade naglar och ett nytt armband på handleden. Funderar på att livet är väldigt bra, det är väldigt bra. Jag har haft en väldigt bra sommar och känner på mig att det kommer bli en väldigt bra höst också.

Det är bara en sak. Min halsont börjar komma tillbaka. Försvinner aldrig, sitter inne i min kropp och ibland sprider ut sig så det gör ont. Hoppas den drar sig tillbaka och inte blir värre. Grejen är också att när jag gäspar eller hickar till, gör det ont i öronen. Attans alltså.


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: ja visst gör det? :D och det hoppas jag också! håller alla tummar jag har!



:(

puss på halsen!

2010-08-15 @ 21:18:19
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0