HEJ!

Jag kan inte riktigt skriva ordentligt men men.

Tenkte iaf att jag skulle setta mig vid datorn nogon gong so, klockan her er fem over fem och efter jag suttit klart her ska jag upp till rummet och gora mig i ordning for att aka till stan ikvell. Det er ockso varmt, soklart, helt superbra alltso.

Det er bara en grej och det er att jag tror att tandlakaren har gjort fel i min mun och det kenns lite jobbigt att inte kunna prata med de om det. Lite svort att forklara her men ah, drygt. Blir lite irriterad faktiskt. Men fortsoker att inte tanka pa det.

Haha, allt det her kendes jettelojligt nu och jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Vi for se om jag kommer in nogon mer gong annars hors vi po fredag!

Hareeeeeeeee gooooottttt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du hur irriterande det var att läsa utan å ä och ö eller? haha myyycket :D det låter iallafall som att du har det great, och otur för dig så är det inte så dåligt väder här hemma. hehe :*

2010-08-28 @ 22:28:01
Postat av: Anonym

/alexandra

2010-08-28 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0