Godnatt


Söt bild va? Tycker att vi kan börja kalla mig för mästerfotografarN.

Nu har jag gått och lagt mig och tänkte också lägga ifrån mig datorn.
När jag åkte hem idag så fick jag ont i huvudet och har det fortfarande. Har inte gått över på hela dagen och också blivit värre igen nu på kvällen. Jag har också fått lite ont i halsen igen. Jag förstår inte varför jag mår dåligt på kvällarna men bra på dagarna? Tredje kvällen i rad det är så nu.

Imorgon ska jag till skolan vid elva och efteråt ska jag träffa Alexandra. Vet inte än riktigt vad vi ska göra men bra kommer det iaf bli. På tiden att ses nu tycker jag!

Nu ska jag sova, godnatt! Hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker bilden var söt! :D

2010-08-16 @ 23:40:26
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0