Fredag den 13

Fredrik instrallerar fler spel till sims till mig! Hihi!
Jag hade helt glömt bort att det är faktiskt fredag den trettonde idag, fast ingen kanske dirket bryr sig om det. Vad mer förut minns jag, när man hela tiden sa att det var otur och grejer.

Annars...
Jag tänker bara på två saker nu för tiden och det är min tandställning och Kreta. Två veckor minus en dag till Kreta och jag vill börja packa redan nu. Och ännu färre dagar tills tandställningen försvinner och det vill jag verkligen att ska hända nu. Inte sen, utan nu! Vill inte vänta, åh!

Aja, jag ska spela sims och ha en asbra kväll. Ha det ni också vetja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Javet :D asbra! Jo, jag prenumenerar på deras nyhetsbrev så jag får lite erbjudanden ibland :-) (och jag kommenterar ifrån mobilen, så kan tydligen inte skriva in mitt namn? ;o)

2010-08-13 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0