Dum av dig

Tänkte skriva att jag kommit hem från sommarstugan, men det var ju för rätt längesen så det känns inte som det passar så bra.

Nu sitter jag i soffan med Fredrik och äter upp godiset som är kvar sen de senaste dagarna. Om tio minuter börjar pingu! Vilket faktiskt är jätteroligt!

Men men, annars så har jag väldigt ont i halsen och kan knappt svälja. Fast det blir bättre när jag äter ipren, och jag tog en nyss så snart blir det nog bättre igen! Har nog aldrig haft så ont som jag hade natten till måndagen, fyfan. Fast ah, jag har haft ont i halsen till och från sen peace and love. Och min hosta som jag fick efter peace and love har precis gått över så jag är inte alls förvånad.

Nu ska jag fortsätta att äta godis och se på tv och film och allt som händer. Hörs när vi hörs!


Bra låt (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också ont i halsen.. gör ont som fan :(



jo, det är för att... eller nej, jag tänker inte skriva det så alla kan läsa. eller jo, what the hell. det är bara en teori. men jag tror att jag förstod redan då att det skulle bli såhär. som det är nu. du vet vad jag menar. iallafall anade litegrann. vet dock inte hur jag skulle ha gjort för att det inte skulle bli såhär.



precis som då, vet jag inte hur jag ska göra för att hitta tillbaka. hjälp mig!



jag saknar dig. jättemycket. och det är ingen hemlighet...



okej, nu har jag suttit här i flera minuter och försökt trycka på knappen. jag är en fegis, som du vet. och du anar inte hur länge jag har velat skriva någonting sånt här, men inte vågat.



dessutom är jag världens sämsta bästa vän.



okej, nu har jag läst igenom ett dussin gånger. jag trycker nu.

2010-08-04 @ 14:03:20
Postat av: Anonym

brå låt, förresten.

2010-08-04 @ 14:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0