Baka en kaka

Okej, satt ute ett tag iaf. Sen körde jag lite bil också, var väldigt längesen sist men det gick rätt bra ändå! Men jag tycker inte alls att det är roligt, och det är svårt att blinka, sätta ner kopplingen, växla och svänga samtidigt. Men men, ska väl gå fint det där. Sen har jag duschat också. Sitter nu och väntar på att mamma kommer hem så ska vi baka en kaka tills ikväll för då kommer faster, hennes man och min kusin hit. Blir nog mysigt det också.

Usch, vad jag känner mig tjock alltså! Funderar på att ta och banta lite innan Kreta, för jag lär gå upp i vikt där! Men samtidigt så vill jag inte sluta äta, vill vara en livsnjutare och äta. Haha, men jag är sådär, jag vill gå ner i vikt och bli smalare men jag vill inte sluta äta allt gott. Jaaaa, jag borde träna. Jag ska träna. I höst. Ska börja dansa i höst. Hoppas det går bra och är kul bara. För annars vet jag inte vad jag ska göra för att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0