24 augusti

Kunde sova igår för jag tänkte så mycket på idag och tandläkaren och allt. Är nervös nu också, man vet ju aldrig vad som kan hända! Men så jag är lite trött men är endå redo för dagen. Tror den kommer bli rätt bra alltså, eller jättebra.

Ska snart åka till tandis och när jag sen kommer hem så ska jag hjälpa mamma städa/jobba lite med apu osv och packa. Klockan fyra ska jag vara hos tandis igen och sätta i min skena, efter det möter jag upp Fredrik/går en sväng på kupolen och åker hem. Hemma ska jag umgås med Fredrik och kanske packa lite mer. Hur bra låter det inte?

Skriver när jag kommer hem igen och då ska jag visa er hur det ser ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0