11 augusti

Jag är hemma igen efter att ha varit hemma hos Fredrik sen i söndags. Eller jag har varit hemma rätt länge, har plockat ihop och tvättat lite och har nu suttit i en och en halvtimme och bara... läst bloggar. Hah. Men det blir ju så när man inte läser på fyra dagar, men det gör mig absolut ingenting. Tycker om att veta att jag har mycket att läsa. Och jag vet att jag inte skriver när jag är hos Fredrik, och det handlar absolut inte om att jag inte kan. För det kan jag ju, hur lätt som helst. Grejen är att jag inte tänker på det på samma sätt, och när jag tänker på att jag ska skriva något så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Som om jag tappar inspirationen på något sätt, jag vet inte. Men så ligger det till iaf.

Nu ska jag vara hemma idag och imorgon och åker tillbaka till min älskling på fredag igen. Och på lördag ska det firas. 6 månader! ♥

Nu när jag är hemma igen kommer jag på saker att skriva ju, konstigt. Men jag gör det i ett annat inlägg så det inte blir så mycket här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0