When you smile, i smile

Jag börjar bli lite trött nu fast jag har legat i sängen ungefär exakt hela dagen. Men det är bara mysigt. Ska försöka sova snart, det ska nog gå bra. Det är ju skola imorgon igen. Känns ju inte sådär överdrivet bra men jag är glad ändå. Ingen mening att klaga på det ju, måste ju ändå gå dit förr eller senare, ja jag tänker mest på engelskan och svenskan.

Efter skolan ska jag nog träffa Alexandra och så tar vi en sväng förbi um. När jag sedan kommer hem blir det av att färga håret, mörkare. Mörkbrunt alltså. Blir nog förhoppningsvis bra.

Sen ska jag också försöka bli bättre med bloggningen, jag vet att ni älskar att läsa och hatar när jag inte skriver, visst då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0