Slö-söndag

Kan inte riktigt förstå att klockan redan snart är halv åtta? Dagen har gått sjukt fort. Kom hem från Borlänge runt halv sex eller nått, efter att ha varit där sen i onsdags. Så inatt ska jag äntligen få sova i min älskade säng! Det har ju iofs varit det enda jag saknat eftersom helgen har varit super. Jag sover gärna i min brors lägenhet och tar hand om Prickdicken fler gånger! Hihi, buskatten alltså.

Fredag då, (alltså tänk vad mycket roligare det hade varit om jag hade haft en kamera och lite bilder?) var iallafall asbra, tycker jag. Började med att jag och Bella var hemma i lägenheten och hade skoj innan vi blev lite sena och fick lov att springa till bussen, men lite motion skadar ju aldrig har jag hört. Sen stod vi och väntade på stan på Falun bussen ett tag och då träffade jag gullepellefredrik och Bella gjorde illa sig, det var ju lite småkul tycker jag allt.
Väl framme i Falun klev vi på 701an och klev av en hållplats för tidigt, bara för att, titta in en annan fest en sväng innan vi drog till den andra. Ah, lite galet vare och mina strumpbyxor såg ut som trasor när jag kom hem. Skämdes rätt mycket för det var rejäla hål. Det var en hel del som såg mina trosor om man säger så va. Men men, sånt är livet antar jag.

Lördag var bara chill hemma i lägenheten, gick inte ut på hela dagen faktiskt. Det dåliga var bara att jag somande just när jag inte fick somnade och kunde tydligen inte vakna heller. Så dåligt!

Men aja, skola imorgon igen. Men jag ska peppa och försöka få den att gå lika fort som denna vecka för nästa helg ska bli supergrejt, eftersom jag äntligen ska få åka härifrån. Jag ska inte bara till Varberg och Ullared utan också till min favoritstad, sveriges finaste stad GÖTEBORG! <3 jag säger bara det, äntligen!

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: haha nej egentligen inte. :) blev rätt så opepp igår kväll bara.

2010-04-18 @ 20:06:11
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: bellalalala

tycker också fredagen blev bra, det var skoj :D

förutom att jag gjorde illa mig som du verkar tycka va skoj, haha :(:(:(:(

2010-04-18 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0