Singing lalala

Jag är så glad. Dom senaste dagarna har allt varit väldigt bra. Och solen skiner och man märker att våren är här på riktigt nu. Och igår hade jag också väldigt roligt. Allt känns så lätt och så bra, jag tänker liksom fortfarande flera gånger om dagen att jag inte har mina gummisnoddar, att jag äntligen slipper dom. Att jag kan äta vad jag vill nu utan att behöva oroa mig att dom ska gå sönder. Och det är lov och hela min värld är sådär färgsglatt igen, inte grått som jag skrev för ett tag sedan.

Ikväll ska jag hem till mormor & morfar och fira lite påsk, hoppas jag får ett stoooort påskägg! Fast jag önskade att min bästa vän var här nu, så kunde jag krama henne hårt. Du är underbar, vännen! <3

Nu tänkte jag ta ett skutt in i min dusch. Förresten så kommer det inte bli så mycket uppdaterande dagarna framöver. Eftersom jag kommer jobba på dagarna och ägna kvällarna åt mina vänner och pojkvän.
Puss!


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag önskar att jag är med dig också. det är dig jag vill vara med när jag är ensam och börjar känna mig såhär, du vet.

2010-04-03 @ 16:17:35
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0