Nu är jag hemma, på riktigt

Jag hade nästan glömt bort hur mycket snö det var här hemma. Och här är inte gräset grönt och marken är inte full av vitsippor. Jävla Dalarna, varför bor jag här för? Jag hatar Dalarna. Det var när jag inte hade långt kvar som längtan tillbaka var som starkast, jag ville bara hoppa fram till ratten och vända och köra tillbaka.
Fast.. Då hade jag iofs inte fått lika i min sköna säng nu så. Och konstigt nog har jag inte lyckas sova något på hela vägen, jag som alltid brukar sova i bilen, så nu är jag trött och kommer inom kort somna in i en djup och skön sömn, förhoppningsvis.

Berättar om allt mer imorgon! Eller idag, beror ju på hur man ser på saken. Så är det skola också, vill jag? Nej, just det, inte precis va.


Kommentarer
Postat av: alexandra

ehm, vi har då inge snö alls i hedemora :)

2010-04-26 @ 10:03:40
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: linda svarar

det har vi i djurmo. och det var i ludvika jag såg massa snö också :(

2010-04-26 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0