Nothing else i can say

Jag blir ju alltid lite sådär nostalgisk när det handlar om "ett år sedan" och dittan och dattan. Så när jag tänker tillbaka på idag för prick ett år sedan så blir jag lite glad allt. Även om kvällen var galen så hade jag kul. Mestadels iallafall. Haha åh, roligt att sitta och skriva saker som bara en person förstår. Jag skrattar när jag tänker tillbaka, så fult. Och jag tänker på det när jag hör gaga's låtar boys boys boys och eh eh, när jag ser karlavagnen och så fort man nämner "Lindan" så dyker alla bilder upp. Riktigt fint väder var det också, önskade att det var det ikväll också. Men det är ju rätt fint iaf, jag kör på pälsväst.


9 april. Vi är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0