Jag är trött...

...Men jag ångrar lite att jag har valt att jobba imorgon. För om jag inte skulle ha gjort det så skulle jag inte ha legat i sängen en sån här fredagskväll halv elva. Och jag skulle inte heller ha missat slutet av rockkarusellen som Carro ägde i. Bäst! Men liksom... 800 kronor är mycket pengar för en sån som jag. 800 kronor på en dag. 800, 800, 800, kamera, SYSTEMkamera, kamerOR... aaaaaaaah. Det är ju det jag vill. Plus att jag kan köpa andra saker som tillexempel jeansshorts och ja, andra saker. Vann 75 kronor på min triss nyss också. Kändes ju lite fint iallafall. Nej men alltså nej. Godnatt säger vi. Det låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0