In tha sofaaaa

Jag sitter i skolan och börjar om en timme men ah, det är väl helt okej det också. Svenskan fick jag aldrig göra igår så därför ska jag göra den idag, direkt efter svenskan har jag engelska och då är det en till muntlig redovisning. Alltså, två muntliga redovisningar på samma dag, i rad. Inte riktigt okej. Men efter skolan ska jag iallafall träffa Alexandra och vi ska på en teater på haraldsbo. Det blir skoj. Kul att vi ska försöka hitta dit också. Sen sover hon hos mig, myyyys.

Tänkte försöka skriva klart engelskan nu och försöka göra det bra senare idag så inte Ulrika blir sur på mig. Eller surare än vad hon redan är, för det vore ju tråkigt det.

Kommentarer
Postat av: alexandraaaaaaa

hahah ja det kan bli spännande allt!

men jag har kollat på eniro så jag tror att jag vet nu :)

jag har en idé som jag inte orkar förklara, men riiiing mig när du har tid, för jag drar hem typ nu åsååå så jag kan svara.



=)

2010-04-15 @ 09:56:14
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0