Godmorgon fredag

När jag och Alexandra satt och väntade på bussen efter teatern så ringer mamma och frågar om jag kan bo i min brors lägenhet i helgen. Så han kom och hämtade oss och vi sov där istället inatt. Andledningen är ju för att dom ska bort och vill inte lämna kattungen ensam så jag ska ta hand om honom, världens sötaste typ.
Dock fick jag lov att torka upp två spyor imorse. Tror han har ätit för mycket, jag hoppas ju inte att han mår dåligt på något sätt. Så jag vill hem och titta till honom, och jag vill hem och byta kläder eftersom jag har samma som igår och mitt hår är helt fail. Jag orkar inte mina lektioner jag har idag heller. Blä.

Ikväll blir det troligtvis Falun med Alexandra och Bella. Blir nog bra kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0