Frrrriday

Nu skulle det ha varit ett perfekt tillfälle att skriva att jag äntligen är klar med jobbet och allt jag behöver göra nu är att vänta på pengarna. Men nä, ska jobba imorgon igen! Och det gör jag bara för att jag tjänar 800 på sex timmar, det är värt! Och för att jag är så snäll för vi har ju inte hunnit klart och då kan jag hjälpa till med det så slipper någon annan göra det. För det är ett skitjobb ska ni veta! Varje dag när jag kommer hem har jag ont i ryggen och mina händer är verkligen jättesåriga. Fult ju och så gör det ont. Inte lätt alltså. Men som sagt, kommer få över 3000 så vafan.

Ikväll ska jag träffa Alexandra! Vi ska till cozmoz och titta på Carro när hon sjunger först och sen ska vi hem hit och mysa. Det gillas!


Det är dags nu. Dags att vinna allt, baby <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

oj, har jag ens sett den bilden? :o hahaha fint iallafall :) jag kommer ihåg vad vi gjorde då! eller ja, du somnade ju rätt så tidigt den kvällen om jag inte minns fel ;-)

2010-04-09 @ 16:25:10
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0