Allvarligt talat

Jag kom strax efter sju efter att ha varit på kupolen och grejer. Vi hittade faktiskt en present till pappa och så satt vi på waynes och tittade ner på alla fula människor. Haha busigt ;)
Nu ligger jag i min sköna säng och har precis tittat klart på andra avenyn, näst sista avsnittet ju! Lär ju bli sorgligt nästa vecka när det är det sista, föralltid. Jag vill inte alls att det ska ta slut, även om säsong 3 varit den sämsta så är det ändå en av mina favoritserier. Åh...

Imorgon ska jag upp jättetidigt och ta en buss som går klockan sju, orkar jag? Nej. Men så kan det gå när man inte tänker efter när man bokar in en tandläkartid. Sen får jag sitta i skolan och uggla tills klockan tio då jag börjar. Eller det blir nog sova lite i soffan, fast jag kommer nog inte somna. Men vi kan ju säga att jag ska göra det ändå.
Sen på kvällen ska vi fira lilla papsen, och sen är det äntligen fredag! Fredag kommer bli såååå bäst! Längtar.

Nu ska jag ta reda på tvätt sen gå upp och titta på grey's och måla naglarna, det låter väl fint det?


Kommentarer
Postat av: anabanana

först och främst nu laddar vi fredag!!!!

sen..

sv: hihi ja sexigt va ;);)

.. lätt som en plätt! duvet via movie maker,finns på alla datorer :D

2010-04-28 @ 21:42:17
URL: http://trekilo.blogg.se/
Postat av: alexandra

alltså jag vill inte att a(nonyma)a(lkoholister) ska ta slut :o dock har avsnitten blivit bättre nu efter jullovet, håller du inte med? så pass mycket bättre att jag inte vill ha nästa avsnitt som sista någonsin :(

FREEEEEDAAAAAAG! <3

2010-04-28 @ 21:51:43
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0