tv & film

Det bästa med september och hösten är att alla mina favorit TV-serier börjar igen. Idag tillexempel är det endast en vecka kvar till Andra Avenyn börjar. Och jag minns förra året, med nedräkningen. Jag och Alexandra som varje dag sa hur många dagar det var kvar. Om prick en vecka börjar också idol, som jag ibland skäms över hur noga jag följer, jag vet ju inte hur det blir i år. Men om man tänker på förra året, visste allting. Jag har redan fått en favorit för iår också, genom att titta på klippen som finns på tv4.se. Liiiiiiite pinsamt. Haha. Den fjortonde börjar också One Tree Hill! Min absoluta favoritserie någonsin. Lite sorgligt att det kanske är sista säsongen? Och mycket sorgligt utan Lucas och Peyton. Men men. Någonstans där i dagarna borde Grey's Anatomy också börja. Som jag började titta på helt random en kväll förut, och blev fast. Det slutade ju så sorgligt sist, galet!
En ny serie på svtplay börjar också. Som verkar bra, som en annan del av Andra Avenyn. Men nu ska jag sluta, för jag låter som en tvnörd.

Alexandra är här också! Vi har nyss tittat klart på Män som hatar kvinnor och ätit upp hela godispåsen. Illa! Nu står hon i duschen sen blir det en skräckfilm som jag just nu glömt namnet på men skitsamma. Hoppas bara att den är bra, sjukt längesen jag såg en riktigt bra och läskig film känns det som. Ingen som sitter och läser det här som har tips på en sjukt läsklig film? Är så trött på skäckfilmer som bara är konstiga och inte dugg läskliga.

Idag är det också tisdag, dvs det var två veckor sedan och dagen är så gott som slut. Det kallas lättnad.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja, det kallas lättnad. jag är också lättat, ska du veta.

det var mysigt igår. vi får göra om det snart :)

pussssssssssssssssss!

<3

2009-09-02 @ 09:44:21
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

oooh, du är duktig :D

2009-09-02 @ 10:42:40
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0