stank

Filmen igår var väldigt konstig. Den hette typ Reeker, som betyder stank. Handlade om några som var i öknen och åkte med bilen och sen gick bilen sönder, såklart och dom hamnade på ett övergivet motell. Typ ungefär som alla filmer är, dom dog på konstiga sätt osvosvosvosovov. Den var iaf inte så jättebra, mest sjuk.

Jag har bestämt mig för att lämna kvar datorn i skolan, eftersom det är så dryg att bära på. Ska iallafall prova med det nu i några dagar och se hur det går. Och om jag börjar sakna den för mycket på kvällarna så får jag väl börja ta hem den igen, grejen är ju att jag inte så ofta ens brukar orka starta den hemma.


Kommentarer
Postat av: alexandra

MEN LINDA! du kan ju inte lämna garygay i skolan :o vem ska jag då skriva till om kvällarna? :(

vetuvetuvetu? lasse lindh skickade ett mejl till mig på fejjan :*



<3

2009-09-02 @ 17:25:48
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0