september 30

Det är sista september idag. Redan oktober imorgon. Och mina ögon svider idag. Och det är knappt så jag kan hålla dom öppna, och det blir bara värre, när ögonen svider. Så fort jag kommer hem ska jag slänga linserna. Mja. Jag är trött. Och samhällskunskap är inte det roligaste, när man inte riktigt vet vad man ska göra.
Det är så kallt, så kallt. Så jag fryser. Och det har jag gjort, ett antal timmar. Sov så skönt inatt. Bättre än på länge. Vet inte om det var för jag inte hostade lika mycket, eller för att jag hade bäddat rent, kanske både och.

Idag har jag haft min tandställning i en vecka. Då är det väl bara typ, mindre än 100 veckor kvar? typ 77 veckor. Hoppas det går snabbt bara.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Tack så mycket :)

Ja visst komme det, längtar.. hehe :)

2009-09-30 @ 10:54:57
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0