september 28

Jag hade tänkt gå till skolan idag. Jag hade förberett med en ipod med ny musik, vilka kläder jag skulle ha och vad jag skulle ha med mig och bestämt träff med Alexandra.
Men kukmobilen som jag har, ringde inte när jag ville att den skulle ringa. Så jag vaknade, helt plöstligt, när det var tjugo minuter innan bussen skulle gå. Nästa buss skulle gå en och en halvtimme efter. Det betyder att jag kanske skulle ha hunnit varit med på engelskan en kvart, äta lite lunch och sen ha idrott. Jag vill inte ens vara med på idrotten ju. Så att åka till skolan endast för att vara med på en dryg idrottslektion gick bort. Så därför ligger jag nu fortfarande i sängen, antar att det är här jag hör hemma? Haha. Har hängt tvätt och ska nog försöka sova nu igen.
Åh, jag som hade börjat försöka peppa mig för skolan igen. Nu måste jag fortsätta med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0