september 26

Jag kunde inte alls sova igår. Eftersom jag hostade som ett as. Så därför tittade jag istället på gårdagens idol. Och jag blev rätt arg på juryn. Tänkte blogga om det då. Men hejdade mig, för att alla som läser kommer ju tröttna om jag bara skriver om idol och min tandställnig typ.

Min dator blir förresten bara värre och värre. När man har haft ner skärmen, alltså stängt datorn, och sen öppnar den igen så har jag vita streck över hela skärmen, men dom försvinner mer och mer allteftersom jag använder datorn. Men nu är det inte bara streck längre, nu är halva skärmen flirmande vit typ. Så om datorn nu kommer krasha snart. Det vill jag inte, men man vet ju inte. Så vill jag ju ha kvar mina bilder. Men hur många bilder får det plats på en cd-skiva? Jag vet inte hur jag ska göra riktigt.


Kommentarer
Postat av: alexandra

det får typ inte plats några bilder alls på en CDskiva. inte när vi pratar om storleken på din mapp iaf. då är det bättre med en DVDskiva juuu :)

2009-09-26 @ 17:56:12
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0