september 24

Jag fixade lite med Bellas nya blogg nu på morgonen. www.isabellaajohansson.blogg.se
Vad tycks? Det är bara det med den där texten "ISABELLAAJOHANSSON" som står mitt på headern som jag inte alls fattar hur man tar bort eller nått. Blir lite smått förbannad.

Jag äter fil, jag vet inte vad jag kan äta förutom fil och soppa. Det är väl det jag får leva på. Vaknade runt halv elva och har fortfarande inte klivit ur sängen, förutom hämtat fil, och klockan är redan halv två. Så jag ska klä på mig lite och sen gå till mormor och hålla henne sällskap och äta soppa. Jag hoppas att ni har det bättre än mig idag. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0